
Corel Draw – vektorska grafika
Corel Draw – vektorska grafika
Vsebina
Dobrodošli na 5-dnevnem tečaju Corel Draw, kjer boste spoznali svet vektorske grafike in pridobili ključne veščine za ustvarjanje profesionalnih grafičnih del. Tečaj je zasnovan tako, da vas korak za korakom popelje skozi vse bistvene vidike programa Corel Draw, od osnovnega pregleda delovnega okolja do naprednih tehnik risanja in oblikovanja.
Vsak dan bomo namenili 4 ure intenzivnemu učenju in praktičnemu delu, kar vam bo omogočilo, da osvojite različne funkcije in orodja, ki jih ponuja Corel Draw. Program zajema vse od risanja osnovnih oblik, uporabe barv, vzorcev in efektov, do dela s tekstom in priprave datotek za tiskanje. Poseben poudarek bomo namenili tudi pripravi tiskovin in namiznemu založništvu, kjer boste lahko izkoristili vse pridobljeno znanje za ustvarjanje profesionalnih tiskovin.
Tečaj vključuje tudi projektno delo, kjer boste lahko preizkusili svoje sposobnosti in ustvarili lastne projekte pod mentorstvom izkušenih inštruktorjev. Zadnji dan je namenjen predstavitvi vaših del in pridobivanju povratnih informacij, kar vam bo omogočilo nadaljnjo rast in izboljšanje vaših veščin.
Pridružite se nam na tem razburljivem potovanju v svet vektorske grafike in odkrijte, kako lahko Corel Draw postane nepogrešljivo orodje v vaši kreativni praksi. Veselimo se vašega sodelovanja in ustvarjalnega prispevka!
Nosilec izobraževanja
Nosilec izobraževanja

Docent dr. Jasmin Kaljun
je vodja magistrskega študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo je usmerjeno v uvajanje kreativnih pristopov k oblikovanju in razvoju izdelkov, ki temeljijo na ergonomskih in estetskih principih ter se opirajo na računalniško podprto oblikovanje in konstruiranje. Poseben poudarek daje implementaciji naprednih računalniških tehnologij in razvoju namenskih pristopov k konceptnemu 3D modeliranju v programskem paketu Rinoceros 3D in računalniški vizualizaciji v procesu razvoja novih izdelkov, kjer se osredotoča predvsem na tehnike modeliranja s prostimi površinami in modeliranja z deljenjem površin ter objektnega modeliranja parametričnih modelov zahtevnih oblik s programskim orodjem Grasshopper.
Ostali izvajalci
Ostali izvajalci

doc. dr. Andrej Cupar
je asistent v Laboratoriju za inženirsko oblikovanje na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Njegovo raziskovalno in pedagoško delo zajema predvsem pojem »3D«. To je 3D modeliranje, 3D skeniranje, 3D prototipiranje in predvsem obdelavo in pripravo 3D modelov v različnih programski orodjih, kot je Rhinoceros 3D, kjer se izvaja predvsem konceptno 3D modeliranje, lahko tudi z uporabo Grasshopperja, in SolidWorks, kjer poteka nadaljnji, običajno bolj tehnično naravnan proces 3D modeliranja.
Cilji in kompetence
Cilji in kompetence
Kompetence, ki jih bodo udeleženci osvojili na tem tečaju:
- Osnovno razumevanje delovnega okolja in orodij programa Corel Draw.
- Sposobnost ustvarjanja in urejanja vektorskih oblik.
- Obvladovanje naprednih risarskih tehnik, vključno s krivuljami in Bezierjevimi orodji.
- Uporaba barv, vzorcev, gradientov in tekstur v grafičnih projektih.
- Učinkovito delo s sloji in lastnostmi slojev.
- Ustvarjanje, urejanje in oblikovanje besedila.
- Uporaba različnih grafičnih učinkov, kot so sence, prosojnost in 3D učinki.
- Izvajanje operacij s PowerClip in PowerTRACE funkcijami.
- Priprava datotek za tiskanje in osnovno znanje namiznega založništva.
- Kreiranje in uporaba čopičev, simbolov ter upravljanje stilov in predlog.
- Praktična izkušnja z ustvarjanjem projektov in priprava končnih izdelkov za predstavitev.
Pogoji za pristop k izobraževanju
Pogoji za pristop k izobraževanju
Izobraževanje je namenjeno razvojnim inženirjem, ki se pri svojem delu praviloma že srečujejo z izzivi, ki jih računalniška grafika in grafično oblikovanje naslavljata. Prav tako so k izobraževanju vabljeni učitelji strokovnih predmetov s področja snovanja izdelkov, stavbarstva, računalniškega oblikovanja, 3D modeliranja in CAD na srednjih šolah. Izobraževanje temelji na predpostavki, da udeleženci poznajo osnove računalniške grafike.
Predviden urnik
Predviden urnik
Urnik
Datum | Čas | Vsebina |
19. 8. 2024 | 8.00 - 12.00 (računalniške vaje)
|
|
20. 8. 2024 | 8.00 - 12.00 (računalniške vaje) |
|
21. 8. 2024 | 8.00 - 12.00 (računalniške vaje) |
|
22. 8. 2024 | 8.00 - 12.00 (računalniške vaje) |
|
23. 8. 2024 | 8.00 - 12.00 (računalniške vaje) |
|
Razpisani datumi izobraževanja
19. 8. - 23. 8. 2024
Vrsta potrdila
POTRDILO O UDELEŽBI